پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182616
«انصارالله» سفارت «امارات» را تصرف کرد
تاریخ انتشار : 1394/05/27 11:49:04
نمایش : 1360
تصرف سفارت «امارات» در صنعا يکي از پاسخهاي انصارالله به تداوم تجاوز اين کشور به يمن است که از سوي کشورهاي عربي همپيمان با «ابوظبي» به شدت محکوم شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رسانه‌هاي عربي مختلف از اقدام انصارالله مبني بر سيطره بر سفارت کشور امارات در صنعا خبر دادند.

پايگاه‌هاي خبري عربي از جمله، «التغيير» يمن و «النشرة» لبنان و «العربية» اعلام کردند که انصارالله در واکنش به تداوم تجاوز‌هاي امارات عليه يمن به ويژه در «عدن»، سفارت اين کشور را در صنعا تحت کنترل خود درآوردند و خواستار تخليه فوري آن شدند.

وزارت خارجه امارات نيز در واکنش به اين اقدام، با صدور بيانيه‌اي، آن را محکوم و ادعا کرد: اين اقدام نشان داد که جماعت الحوثي، هيچ احترامي براي عرفهاي ديپلماتيک و قوانين بين‌المللي ندارد و از قانون جنگل تبعيت مي‌کند.

در بيانيه وزارت خارجه امارات آمده است که اين اقدام جنايت و نقض آشکار قوانين بين‌المللي است.

بر اساس اين گزارش، شوراي همکاري خليج فارس، پارلمان عربي و کشورهاي بحرين و عربستان سعودي اين اقدام را به شدت محکوم کردند.

«عبداللطيف بن راشد الزياني» دبير کل شوراي همکاري خليج فارس، بدون اشاره به جنايات امارات در يمن و کشتار مردم بي‌گناه اين کشور، اين اقدام انصارالله را نقض آشکار توافقنامه وين درباره روابط ديپلماتيک دانست.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html